Kulturka


Produkty wg producenta



Zastosowania badań marketingowych


powiększ

Zastosowania badań marketingowych

Cena: 56.50 zł


Opis produktu: Zastosowania badań marketingowych
Zastosowania badań marketingowych

Głównym celem książki jest przedstawienie podstawowych metod badawczych służących zaspokojeniu potrzeb informacyjnych decydentów pra cujących w różnych organizacjach gospodarczych na szczeblu strategicznym i operacyjnym. Autor omawia więc wykorzystanie w procesie z arządzania wyników badań wewnętrznych i zewnętrznych uwarunkowań zachowań nabywców dóbr konsumpcyjnych, uwarunkowań postępowania nab ywców dóbr inwestycyjnych, ogólnych uwarunkowań rynkowych przedsiębiorstwa, konkurencji oraz rynków zagranicznych.
  • author: Stanisław Kaczmarczyk


Podobne do: Zastosowania badań marketingowych


47.00 zł
Co lubią klienci. Przewodnik po strategiach marketingowych

Autor klasycznych bestsellerów ?New York Timesa? i ?Business Week?: Sprzedać...

36.50 zł
Biznesplan. Zastosowania i przykłady

Książka w przystępny, a jednocześnie kompleksowy sposób ukazuje ogólne...

49.00 zł
Informacyjne podstawy decyzji marketingowych

W Informacyjnych podstawach decyzji marketingowych Autor charakteryzuje...




Nowy film z video.banzaj.pl więcej »
Rekordy z domino, czyli imponujące układanki

Newsletter

Newsletter

W dziale Lifestyle

W dziale Gry

W dziale Motoryzacja

  • Rumunia, to piękny kraj, o niepowtarzalnej atmosferze, do którego nie dotarła jeszczemasowa...

W dziale High-Tech

W dziale Extreme

W dziale Biznes, Finanse, Prawo

  • Pozycjonowanie sklepów internetowych to proces, który wymaga długofalowych działań i odpowiedniej...

W dziale Sport

W dziale Kultura