Kulturka


Produkty wg producenta



Zastosowania badań marketingowych - Stanisław Kaczmarczyk


powiększ

Zastosowania badań marketingowych - Stanisław Kaczmarczyk

Cena: 47.49 zł


Opis produktu: Zastosowania badań marketingowych - Stanisław Kaczmarczyk
Zastosowania badań marketingowych - Stanisław Kaczmarczyk

Głównym celem książki jest przedstawienie podstawowych metod badawczych służących zaspokojeniu potrzeb informacyjnych decydentów pracujących w różnych organizacjach gospodarczych na szczeblu strategicznym i operacyjnym. Autor omawia więc wykorzystanie w procesie zarządzania wyników badań wewnętrznych i zewnętrznych uwarunkowań zachowań nabywców dóbr konsumpcyjnych, uwarunkowań postępowania nabywców dóbr inwestycyjnych, ogólnych uwarunkowań rynkowych przedsiębiorstwa, konkurencji oraz rynków zagranicznych.


Podobne do: Zastosowania badań marketingowych - Stanisław Kaczmarczyk


47.00 zł
Co lubią klienci. Przewodnik po strategiach marketingowych

Autor klasycznych bestsellerów ?New York Timesa? i ?Business Week?: Sprzedać...

56.50 zł
Zastosowania badań marketingowych

Głównym celem książki jest przedstawienie podstawowych metod badawczych...

49.00 zł
Informacyjne podstawy decyzji marketingowych

W Informacyjnych podstawach decyzji marketingowych Autor charakteryzuje...




Nowy film z video.banzaj.pl więcej »
Rekordy z domino, czyli imponujące układanki

Newsletter

Newsletter

W dziale Biznes, Finanse, Prawo

  • Pozycjonowanie sklepów internetowych to proces, który wymaga długofalowych działań i odpowiedniej...

W dziale Extreme

W dziale Kultura

W dziale Motoryzacja

  • Rumunia, to piękny kraj, o niepowtarzalnej atmosferze, do którego nie dotarła jeszczemasowa...

W dziale Gry

W dziale Sport

W dziale High-Tech

W dziale Lifestyle