Opis produktu: Co lubią klienci. Przewodnik po strategiach marketingowych
Co lubią klienci. Przewodnik po strategiach marketingowych
Autor klasycznych bestsellerów ?New York Timesa? i ?Business Week?: Sprzedać niewidzialne oraz Co lubią klienci, Harry Beckwith, pisze z wnikliwością wynikającą z ponad trzydziestu lat zdumiewającego sukcesu. A teraz on i specjalistka do spraw sprzedaży, Christine Clifford Beckwith, pokażą ci, jak zapakować i zareklamować najważniejszy na świecie produkt: Ciebie.Bez względu na to, czy chcesz zrobić dobre wrażenie na kliencie potencjalnym czy już pozyskanym, czy może na pracodawcy, zawarte w książce Ty, spółka akcyjna inspirujące historie, fascynujące przykłady i zaskakujące rady pomogą ci ulepszyć swoje życie w niewyobrażalnym stopniu. Zapoznasz się znimi m.in. w takich jej częściach jak: Szesnaście świec i sprytne kelnerki: dlaczego życie bardziej przypomina szkołę niż uniwersytet ? i co z tym fantem zrobić. Od Robina Williamsa do doktora Jekylla: dlaczego zaskakiwanie ludzi nie jest wcale takim świetnym pomysłem.