Strategia reklamy marki, produktów i usług
Poznaj tajniki skutecznej reklamy
Mówi się, że reklama jest dźwignią handlu. Czy jednak możemy tak powiedzieć o każdej reklamie? Ile reklam staje się tematem żartów, parodii, krytyki a nawet skandali? Ile z nich skutecznie odstrasza potencjalnych klientów zamiast ich zachęcić? Stworzenie oryginaln ej kampanii reklamowej, której efektem będzie zainteresowanie produktem, usługą lub firmą, jest sporym wyzwaniem nie tylko dla agenc ji reklamowej, ale również dla osoby koordynującej ten proces z ramienia zleceniodawcy. Wybór odpowiedniej grupy docelowej oraz medi ów wykorzystywanych przy promocji to kluczowe elementy skutecznej kampanii reklamowej.
Książka ''Strategia reklamy marki, produktów i usług'' opisuje szczegółowo wszystkie zagadnienia związane z kampaniami reklamowymi. Cz ytając ją dowiesz się, jakie miejsce w działaniach marketingowych zajmuje reklama oraz jak wpływa na postrzeganie firmy i jej produk tów. Poznasz różne rodzaje przekazu reklamowego i nauczysz się dobierać odpowiednią formę reklamy do promowanych towarów lub usług. W książce znajdziesz również praktyczne porady dotyczące przygotowywania schematu identyfikacji wizualnej firmy i materiałów promocy jnych oraz planowania skutecznych kampanii reklamowych z wykorzystaniem różnych mediów.
Modele i funkcje reklamy
Określenie potrzeb klienta
Slogany reklamowe i reklama wizualna
Identyfikacja wizualna firmy -- logotyp, liternictwo i kolorystyka
Projektowanie reklam prasowych
Reklama internetowa i multimedialna
Kampanie reklamowe w radiu i telewizji
Reklama zewnętrzna
Projektowanie kompleksowych kampanii reklamowych
- author: Agnieszka Dejnaka