Kulturka


Produkty wg producenta



Kształtowanie dobrych relacji z klientami. Jak przekonać i zatrzymać klientów firmy


powiększ

Kształtowanie dobrych relacji z klientami. Jak przekonać i zatrzymać klientów firmy

Cena: 13.50 zł


Opis produktu: Kształtowanie dobrych relacji z klientami. Jak przekonać i zatrzymać klientów firmy
Kształtowanie dobrych relacji z klientami. Jak przekonać i zatrzymać klientów firmy

Na naszym rynku produkty i usługi stają się coraz bardziej wymienne, a pozycja klientów umacnia się. Dlatego najważniejszym celem pr zedsiębiorstw i organizacji staje się rozpoznanie potrzeb klientów. Książka wyjaśnia w przystępny sposób strategie i metody budowani a lojalności klienta. Omawiane są w niej zarówno postawy psychologiczne, jak i aspekty organizacyjne. Wiele praktycznych przykładów wyjaśnia, jak zastosować tę wiedzę w codziennej pracy.
  • author: Peter Kenzelmann


Podobne do: Kształtowanie dobrych relacji z klientami. Jak przekonać i zatrzymać klientów firmy


15.00 zł
Okres próbny. Jak przekonać do siebie pracodawcę

Z dyplomem w ręku zaczynasz szukać pracy. Wreszcie udaje Ci się znaleźć coś...

27.00 zł
Mów zawsze Tak! Jak zdobyć i zatrzymać klienta

Niniejsza książka to praktyczny poradnik objaśniający w prosty sposób metody...

41.00 zł
Kanały dystrybucji, kształtowanie relacji

Książka Zbigniewa Spyry jest jedną z nielicznych na polskim...




Nowy film z video.banzaj.pl więcej »
Rekordy z domino, czyli imponujące układanki

Newsletter

Newsletter

W dziale Lifestyle

W dziale Kultura

W dziale Extreme

W dziale High-Tech

W dziale Sport

W dziale Gry

W dziale Motoryzacja

  • Rumunia, to piękny kraj, o niepowtarzalnej atmosferze, do którego nie dotarła jeszczemasowa...

W dziale Biznes, Finanse, Prawo

  • Pozycjonowanie sklepów internetowych to proces, który wymaga długofalowych działań i odpowiedniej...