Kanały dystrybucji, kształtowanie relacji
Książka Zbigniewa Spyry jest jedną z nielicznych na polskim rynku
publikacji podejmujących problematykę relacji międzyorganizacyjnych w
kanale dystrybucji w sposób tak kompleksowy i udokumentowany. Dla
lepszego zrozumienia poruszanej problematyki Autor trafnie dobiera
przykłady oraz umiejętnie wykorzystuje możliwości graficznego
przedstawienia wielu zjawisk i zależności. W kwestiach dotyczących
badania relacji krajowych dostawców z zagranicznymi sieciami handlowymi
zachowuje dystans i obiektywizm w sposób wyważony przedstawiając złożoną
i wielopłaszczyznową diagnozę obecnego stanu i uwarunkowań, a także
perspektywy i kierunki zmian. Książka powinna zainteresować praktyków
szukających możliwości pogłębienia swojej wiedzy, w tym przede wszystkim
specjalistów z dziedziny dystrybucji, menedżerów przedsiębiorstw
handlowych krajowych i zagranicznych oraz menedżerów producentów -
dostawców odpowiedzialnych za kształtowanie relacji z międzynarodowymi i
krajowymi sieciami handlowymi.