Kulturka


Produkty wg producenta



Marketing relacji. Teoria i praktyka


powiększ

Marketing relacji. Teoria i praktyka

Cena: 34.00 zł


Opis produktu: Marketing relacji. Teoria i praktyka
Marketing relacji. Teoria i praktyka

Pomimo wzrostu popularności koncepcji marketingu relacji, w literaturze przedmiotu występują znaczne luki w zakresie kwestii definic yjnych oraz metodyki badań relacji z konsumentem. Można zauważyć również brak konsensusu specjalistów z zakresu marketingu w zakresi e czynników, które warunkują powstanie trwałych relacji pomiędzy przedsiębiorstwem i konsumentem. Książka została zaprojektowana jak o swoisty przewodnik dla marketerów w zakresie problematyki kształtowania trwałych relacji z klientem. Praca składa się z czterech r ozdziałów. Rozdział I wprowadza czytelnika w podstawy marketingu relacji jako dynamicznie rozwijającej się koncepcji prowadzenia biz nesu. W odniesieniu do tej części o charakterze teoretycznym rozdział II przedstawia wybrane zagadnienia z zakresu zastosowania mark etingu relacji w praktyce biznesowej. Rozważania autora ilustrują przypadki zagranicznych i krajowych przedsiębiorstw budujących rel acje z klientami. Rozdział III ma charakter metodycznego studium marketingowych badań relacji pomiędzy przedsiębiorstwem a konsument em. Na końcu tego rozdziału zaprezentowany został przykładowy kwestionariusz wywiadu przydatny w badaniach stanu i uwarunkowań relac ji z klientem indywidualnym. Z kolei rozdział IV poświęcony został uwarunkowaniom zastosowania marketingu relacji w działalności pol skich przedsiębiorstw. Spośród czynników otoczenia szczególną uwagę poświęcono sferom prawnej, technologicznej i kulturowej. Rozdzia ł ten kończy prezentacja wyników badań bezpośrednich, na podstawie których stworzono model sektorowych uwarunkowań rozwoju relacji f irma-klient.
  • author: Maciej Mitręga


Podobne do: Marketing relacji. Teoria i praktyka


26.50 zł
Rezerwy w bankach. Teoria i praktyka

Rezerwy w bankach Teoria i praktyka - publikacja pomocna w kształceniu...

35.50 zł
Konkurencyjność. Teoria i praktyka

Czym jest konkurencyjność? Jak w gąszczu definicji konkurencyjności wybrać tę...

44.50 zł
Motywowanie pracowników - teoria i praktyka

W książce zaprezentowano całościowo problematykę motywowania pracowników, co...




Nowy film z video.banzaj.pl więcej »
Rekordy z domino, czyli imponujące układanki

Newsletter

Newsletter

W dziale Biznes, Finanse, Prawo

  • Pozycjonowanie sklepów internetowych to proces, który wymaga długofalowych działań i odpowiedniej...

W dziale Motoryzacja

  • Rumunia, to piękny kraj, o niepowtarzalnej atmosferze, do którego nie dotarła jeszczemasowa...

W dziale Extreme

W dziale Gry

W dziale Sport

W dziale High-Tech

W dziale Lifestyle

W dziale Kultura