Mów zawsze Tak! Jak zdobyć i zatrzymać klienta
Niniejsza książka to praktyczny poradnik objaśniający w prosty sposób metody, których stosowanie pozwoli Ci zdobyć szacunek i uznani e klientów już Tobie wiernych i pozyskanie zupełnie nowych - na zawsze. Metody zaproponowane przez autora nie są łatwe do zastosowan ia, ale za to niezmiernie skuteczne. Poniżej kilka rad autora: - Życzenia klienta są ważniejsze niż stosowane w firmie zasady obsługi klienta. - System obsługi klienta ma pomagać w ustalaniu i zaspokajaniu potrzeb klientów, a doskonała obsługa to sposób na zatrzymanie już po siadanych klientów i pozyskanie nowych - Wszyscy pracownicy firmy powinni opanować i stosować metody zapewniające doskonałą obsługę klienta. Uprzejmość i grzeczność są nie do przecenienia. - Zrozumienie celów działalności firmy i opanowanie sposobów, które zachęcą naszych najlepszych klientów do dalszych kontaktów to wa runek sine qua non osiągnięcia sukcesu.