Opis produktu: Konkurowanie w płaskim świecie - Victor K. Fung, William K. Fung, Yoram (Jerry) Wind
Konkurowanie w płaskim świecie - Victor K. Fung, William K. Fung, Yoram (Jerry) Wind
O czym jest ta książka? Oczywiście o firmie Li&Fung. Ale sądzę, że jest przede wszystkim o wszystkich relacjach w biznesie i o tym, że można odnieść sukces kierując się prostymi regułami. Czytając tę książkę myślałem, że właściwie wszystko jet proste. Trzeba mieć technologię informacyjną, pokój i spokój oraz zaufanie - i tak można stworzyć firmę, mającą ponad 8000 partnerów na świecie. A co z ludźmi? Co z opisywanymi wielokrotnie cechami kultury nastawionej na propartnersko, ceremonialnej, przesyconej konfucjanizmem. Jest. Jak piszą autorzy 'relacje międzyludzkie w biznesie, jak w większości pozostałych dziedzin są najważniejsze'. Piszą o relacjach wąskich i głębokich, między wieloma ludźmi, na wielu szczeblach, w wielu organizacjach. Myślę, że budując Web2, e-biznes itp. warto o tym pamiętać... (prof. Robert Rządca).