Zasady Cathie Black
Cathie Black jest mądrą, dowcipną mentorką, o jakiej marzy każda
kobieta. Była pionierką sprzedaży powierzchni reklamowej w czasach,
kiedy kobiety nie zajmowały się sprzedażą; w nowo powstałej gazecie ?USA
Today? była prezesem oraz wydawcą; dziś jest prezesem Hearst Magazines.
Udało jej się przekonać Oprah Winfrey do uruchomienia czasopisma ?O, the
Oprah Magazine?. Teraz zaś w charakterystyczny dla siebie, żywiołowy i
praktyczny sposób wyjaśnia, jak każda kobieta może wykorzystywać swoje
szanse w miejscu pracy. Przede wszystkim Zasady Cathie Black jest
książką motywującą. Pozwala spojrzeć z bliska na ostry osąd, wytrwałość
i optymizm, które doprowadziły autorkę na sam szczyt, a także oferuje
proste, praktyczne rady, jakie uzyskuje się zwykle podczas osobistych
sesji z doradcą od spraw kariery. Z tej książki dowiesz się, jak radzić
sobie podczas rozmowy kwalifikacyjnej, jakie zasady można łamać i
dlaczego należy próbować przekształcić życie w strefę wolną od urazy. Co
równie ważne, znajdziesz tu inspirację, by iść za swoimi pasjami i
osiągnąć absolutnie wszystko, na co cię stać.
Bez względu na to, w jakim punkcie kariery się znajdujesz, Zasady Cathie
Black udzielą ci bezcennych lekcji. Pomogą ci w uzyskaniu pracy, awansu
czy projektu, o jakie się ubiegasz.
Cathie wyjaśnia nam szczegółowo, dlaczego podjęła karkołomną decyzję i
zrezygnowała z pomocy olbrzymiej agencji reklamowej, która prowadziła
kampanię ?USA Today?, na rzecz małej agencji, prowadzonej przez
szalonego człowieka. Było to posunięcie ryzykowne, ale przyniosło
fantastyczne efekty. Przyznaje, że jej niekiedy szorstki styl przywódczy
doprowadził kiedyś do buntu personelu pisma ?Ms.? (zmieniła wówczas styl
zarządzania na bardziej elastyczny). Ponadto pozwala nam poznać
fascynujące postacie ? osobowości świata mediów i biznesu.