Kulturka


Produkty wg producenta



Zarządzanie marką w segmencie B2B - Kotler Philip, Pfoertsch Wald


powiększ

Zarządzanie marką w segmencie B2B - Kotler Philip, Pfoertsch Wald

Cena: 62.69 zł


Opis produktu: Zarządzanie marką w segmencie B2B - Kotler Philip, Pfoertsch Wald
Zarządzanie marką w segmencie B2B - Kotler Philip, Pfoertsch Wald

Najnowsza książka uznanego na całym świecie guru marketingu ? Philipa Kotlera, i jedna z pierwszych pozycji w literaturze światowej, poświęcona problematyce zarządzania marką w segmencie B2B. Podręcznik zawiera kompleksową wiedzę teoretyczną na temat kształtowania marki, a zarazem wizerunku firmy działającej na rynku instytucjonalnym, popartą licznymi przykładami wziętymi z ?życia? najbardziej prestiżowych światowych marek, jakimi są: Mercedes, IBM, Samsung, Tata Steel, Daimler-Chrysler, Siemens, Cemex czy FedEx.


Podobne do: Zarządzanie marką w segmencie B2B - Kotler Philip, Pfoertsch Wald


57.00 zł
Kotler o marketingu. Jak tworzyć, zdobywać i dominować na rynkach

Książka ''Kotler o marketingu. Jak tworzyć, zdobywać i dominować na rynkach''...

50.92 zł
Zarządzanie marką

Wiele firm może szybko skopiować niemal każdą innowację pojawiającą się na...

57.50 zł
Zarządzanie marką

Wiele firm może szybko skopiować niemal każdą innowację pojawiającą...




Nowy film z video.banzaj.pl więcej »
Rekordy z domino, czyli imponujące układanki

Newsletter

Newsletter

W dziale Extreme

W dziale Biznes, Finanse, Prawo

  • Pozycjonowanie sklepów internetowych to proces, który wymaga długofalowych działań i odpowiedniej...

W dziale Sport

W dziale Lifestyle

W dziale Kultura

W dziale High-Tech

W dziale Motoryzacja

  • Rumunia, to piękny kraj, o niepowtarzalnej atmosferze, do którego nie dotarła jeszczemasowa...

W dziale Gry