Kulturka


Produkty wg producenta



Współczesny marketing. Filozofia, strategie, instrumenty


powiększ

Współczesny marketing. Filozofia, strategie, instrumenty

Cena: 36.00 zł


Opis produktu: Współczesny marketing. Filozofia, strategie, instrumenty
Współczesny marketing. Filozofia, strategie, instrumenty

Celem tej książki jest możliwie wszechstronne opisanie problematyki współczesnego marketingu z jednoczesnym zaakcentowaniem jego asp ektów utylitarnych i podkreśleniem związków marketingu z innowacyjnością.
  • author: Ireneusz Bielski


Podobne do: Współczesny marketing. Filozofia, strategie, instrumenty


37.00 zł
Wojujący marketing. Zwycięskie strategie i kampanie

Marketing to wojna, w której wrogiem jest konkurencja, a klient to terytorium...

30.00 zł
Controlling 2 instrumenty od A do Z

Zarządzanie nastawione na rynek wymaga od pracowników większej elastyczności...

33.00 zł
Instrumenty bankowości elektronicznej

Książka ''Instrumenty bankowości elektronicznej'' wpisuje się w nowoczesny...




Nowy film z video.banzaj.pl więcej »
Rekordy z domino, czyli imponujące układanki

Newsletter

Newsletter

W dziale Motoryzacja

  • Rumunia, to piękny kraj, o niepowtarzalnej atmosferze, do którego nie dotarła jeszczemasowa...

W dziale Extreme

W dziale Biznes, Finanse, Prawo

  • Pozycjonowanie sklepów internetowych to proces, który wymaga długofalowych działań i odpowiedniej...

W dziale High-Tech

W dziale Sport

W dziale Gry

W dziale Kultura

W dziale Lifestyle