Wojujący marketing. Zwycięskie strategie i kampanie
Marketing to wojna, w której wrogiem jest konkurencja, a klient to terytorium do zdobycia.
Dwadzieścia lat temu Al Ries i Jack Trout wstrząsnęli światem marketingu, publikując 'Wojujący marketing. Zwycięskie strategie i kam panie', która błyskawicznie stała się klasykiem i pchnęła branżę w kierunku całkowicie odmiennej rzeczywistości rynkowej. Dzisiaj au torzy są znanymi na całym globie wybitnymi strategami marketingowymi, a nowa edycja 'Wojującego marketingu' zawiera najnowsze, najpo tężniejsze taktyki i świeże spojrzenie na batalie i szranki konkurencyjne współczesnych firm. Kolejne pokolenie marketingowców ma sz ansę stworzyć własny plan ataku, przechytrzyć, oskrzydlić i zwyciężyć swoich rywali, by w końcu podbić wymarzone obszary sukcesu.
Ten uaktualniony, naszpikowany strategiami przewodnik daje bystrym specjalistom do spraw marketingu klucz do prowadzenia właściwego typu wojny: defensywnej, ofensywnej, oskrzydlającej lub partyzanckiej. Oferuje również nowe, dogłębne analizy niektórych najbardziej niezwykłych sukcesów i błędów marketingowych -- w tym Volkswagena, Sony, Coca-Coli, Budweisera, IBM i restauracji McDonald's -- wra z z opatrzonymi komentarzem reprodukcjami udanych i nieudanych reklam.
Zasady 'Wojującego marketingu' pozwolą Ci pomaszerować w pełnej glorii do zwycięstwa na biznesowym polu bitwy:
poznaj kluczowe strategie bitewne, niezbędne przy tworzeniu programów marketingowych;
wykorzystaj przewagę liczebną i technologiczną;
stosuj zasady ofensywnej, defensywnej, oskrzydlającej i partyzanckiej wojny marketingowej;
planuj jak Aleksander Wielki, przeprowadzaj napoleońskie manewry i walcz niczym George S. Patton.
- author: Al. Ries, Jack Trout