Standaryzacja instrumentów marketingu-mix
Z recenzji dr Danuty Dudkiewicz-Zimny: Książka jest rezultatem badań
dotyczących trudnej i złożonej problematyki jaką jest standaryzacja
strategii marketingowej. Ze względu na nowatorskie ujęcie tematu, bogatą
treść osadzoną nie tylko na doświadczeniach polskich, ale także
światowych i wnioski odnoszące się do praktyki biznesu, zasługuje ona na
szczególną uwagę i uznanie. Napisana jasnym i zrozumiałym językiem
stanowi w istocie kompletny i błyskotliwy wykład na niewątpliwie złożony
i budzący kontrowersje temat, jakim jest standaryzacja programów
marketingowych. Zastosowany w pracy logiczny podział treści pozwolił
ująć analizowaną problematykę w perspektywie teoretycznej oraz praktyki
działalności korporacji międzynarodowych, zwłaszcza na rynku FMCG w
Polsce. Książka przeznaczona jest dla studentów na kierunkach
zarządzanie, ekonomia oraz międzynarodowe stosunki gospodarcze,
słuchaczy studiów podyplomowych i MBA, a także dla doktorantów. Powinna
być także użyteczna dla menedżerów zatrudnionych w tych polskich
przedsiębiorstwach, które prowadzą lub zamierzają rozpocząć ekspansje na
rynki zagraniczne, gdyż przedstawia pewien model prowadzenia biznesu,
który odnosi sukcesy w skali międzynarodowej.