Spoty, plakaty i slogany. Jak tworzyć lubiane reklamy. Wydanie II
Bohater spotu z ekranu telewizora pluje nam w twarz i mówi: ''Zrobiłem coś obrzydliwego. Nie lubicie tego, ale na zawsze to zapamięta cie!''. Owszem, zapamiętamy i nawet będziemy kupować dany produkt w sklepach ale nie chcemy takich reklam. Nie znosimy reklam żałosny ch, prostackich, głupawych, bezwartościowych i natrętnych. Żądamy reklam efektownych i przekonujących. Chcemy reklam, które zapamięt amy dlatego, że je polubimy. My, twórcy pracujący w agencjach reklamowych, jesteśmy zobowiązani wydawać na świat takie właśnie reklamy. Musimy dokarmiać nasze ko ncepcje weną i techniką oraz metodycznie przechodzić od zarysów do końcowych efektów. Ta książka to szkoła reklamy od kuchni. Jej au torem jest Luke Sullivan, laureat niezliczonych ''Oscarów'' branży reklamowej, należący do czołowej dziesiątki amerykańskich copywrite rów. Sullivan podpowiada nam, jak odróżniać dobre koncepcje reklamowe od złych i raz na zawsze zakończyć erę bezsensownych spotów.