Opis produktu: Sekretariat czyli centrum informacyjne firmy
Sekretariat czyli centrum informacyjne firmy
W roku 1998 ukazała się książka ''Sekretarka - asystentka - kariera, zawód czy powołanie''. Ogromne zmiany, jakie nastąpiły od tego czasu w wielu dziedzinach życia wywołały konieczność jej zaktualizowania, rozszerzenia i dostosowania do nowych potrzeb. Powstała zatem publikacja zatytułowana Sekretariat, czyli centrum informacyjne, w której Autorka koncentruje się na problematyce kształtowania wizerunku biura XXI wieku i nowych wyzwaniach, którym sprostać muszą pracownicy nowoczesnych firm działających na konkurencyjnym rynku. W lekkiej i przystępnej formie omawia wiele trudnych zagadnień, takich jak: skuteczne poszukiwanie pracy, kwalifikacje zawodowe iosobiste pracowników administracji, rola sekretariatu w wewnętrznym obiegu informacji, dbałość o wizerunek i markę firmy, nowoczesne techniki i narzędzia pracy w biurze (komputer, telefonia komórkowa, internet), korespondencja handlowa, organizacja zebrań, konferencji i spotkań, specyfika sekretariatu w dużej i małej firmie.