Sekretariat, czyli centrum informacyjne firmy
W książce ''Sekretariat, czyli centrum informacyjne firmy'' Autorka koncentruje się na problematyce kształtowania wizerunku biura XXIwieku i nowych wyzwaniach, którym sprostać muszą pracownicy nowoczesnych firm działających na konkurencyjnym rynku. W lekkiej i przystępnej formie omawia wiele trudnych zagadnień, takich jak: skuteczne poszukiwanie pracy, kwalifikacje zawodowe i osobiste pracowników administracji, rola sekretariatu w wewnętrznym obiegu informacji, dbałość o wizerunek oraz markę firmy. Nowoczesne techniki i narzędzia pracy w biurze (komputer, telefonia cyfrowa, Internet), korespondencja handlowa, organizacja zebrań, konferencji i spotkań, specyfika sekretariatu w dużej i małej firmie. Doradza, jakie umiejętności należy zdobyć, aby usprawnić działanie centrum informacyjnego, w którym zbiegają się wszystkie więzi łączące firmę z otoczeniem. Książka jest skierowana do osób wykonujących czynności sekretarskie i asystenckie, pracowników biurowych i administracyjnych, menedżerów i specjalistów do spraw personalnych, a także wykładowców, uczniów i studentów szkół zarządzania i biznesu.