Reklama partyzancka. Efektywne strategie dla małej firmy
Stwórz klientowi jego własny świat
Widownia reklamowa -- kim są klienci w sieci
Nowe formy reklamy internetowej
Reklama online -- studium przypadku
Dlaczego firmy wydają coraz więcej pieniędzy na reklamę internetową?
Reklama w sieci precyzyjnie dociera do klienta i jest tańsza niż reklama tradycyjna. Daje Ci szansę nawiązania obustronnej komunikac ji z odbiorcą. Możesz dokładnie zmierzyć jej skuteczność. Czas kontaktu klienta z reklamą online jest praktycznie nieograniczony. Um iejętnie korzystając z tego nowego, potężnego narzędzia, możesz przeprowadzić wszechstronną kampanię nie gorzej niż Bank BPH, Toyota , Nokia i inne opisane tutaj firmy, które odważnie wkroczyły do internetu i wciągnęły klientów w swoją przestrzeń wirtualną.
Z tej książki dowiesz się, jak zaplanować i przeprowadzić kampanię w internecie -- niezależną lub wspieraną przez reklamę tradycyjną . Poznasz formy przekazu online, korzyści, jakie przynosi, ale także jego ograniczenia. Dowiesz się, w jaki sposób znane marki i pro dukty zaistniały najpierw w internecie, a potem w umysłach klientów. Autorka podpowiada:
kim są polscy internauci i jak reagują na reklamę w sieci,
jak działają nowe narzędzia reklamy internetowej: e-gadżety, flashmob, gry internetowe,
jak skonstruować skuteczny przekaz online,
jak skutecznie wykorzystać e-mailing,
jak określać profil klienta online,
jak pozycjonować ofertę firmy w wyszukiwarkach,
jak korzystać z różnych typów banerów internetowych.
- author: Jay Conrad Levinson