Prowadzenie małej firmy w XXI wieku
Prowadząc małą firmę, możesz osiągnąć wielki sukces!
Motorem gospodarki w XXI wieku są firmy zatrudniające dziesięciu lub mniej pracowników. Trzymasz w ręku nową, uaktualnioną edycję je dynej w swoim rodzaju książki, która uczy, jak otworzyć własną firmę i jak nią zarządzać, by przynosiła zyski. Książka ta pokazując, jak zaadaptować się do elektronicznej rewolucji, podaje dokładne instrukcje, które pozwolą:
? odpowiedzieć sobie na bardzo ważne pytanie: ?Czy mam wszystko, co jest niezbędne, by odnieść sukces we własnej firmie??;
? znaleźć właściwą lokalizację i określić koszty związane z rozpoczęciem działalności;
? opanować sprawdzone metody wyboru partnerów handlowych, sprzedaży, ściągania należności, określania celów, burzy mózgów i rozwiązy wania problemów;
? zachęcić jak największą grupę klientów dzięki reklamie, promocji i marketingowi;
? poznać doskonałe techniki zatrudniania, szkolenia i motywowania pracowników;
? zrozumieć nowe przepisy podatkowe i zyskać wiedzę ?jak z nimi żyć?;
? wykorzystać potęgę marketingu internetowego, poczty elektronicznej, stron www.