Opis produktu: Ponowoczesne konteksty edukacji. Audiowizualność, cyberprzestrzeń, hipertekstualność
Ponowoczesne konteksty edukacji. Audiowizualność, cyberprzestrzeń, hipertekstualność
W mojej opinii podjęta przez Redaktorów tomu, w dużym zakresie nowatorska, trudna i bardzo ważna problematyka naukowa wymagała grunt ownego przygotowania merytorycznego i redakcyjnego. Zawartość merytoryczną pracy oceniam wysoko i uważam, że wnosi ona istotny wkład do trwającej nie tylko w Polsce, ale i na świecie żywej dyskusji nad znaczeniem pedagogiki mediów i technologii kształcenia we wspó łczesnej edukacji. Źródła bibliograficzne zostały bardzo dobrze dobrane i prawidłowo wykorzystane w pracy poszczególnych autorów. Zn ajdziemy w nich prace zarówno autorytetów w zakresie pedagogiki społecznej, pedagogiki mediów, dydaktyki ogólnej, dydaktyki informat yki, psychologii, kształcenia oraz kongnitywistyki, metodologii badań w naukach społecznych, socjologii, jak i prace empiryczne młod szych pracowników nauki i nauczycieli... (Stanisław Juszczyk)