Kulturka


Produkty wg producenta



Politrozrywka i popperswazja Reklama telewizyjna w polskich kampaniach wyborczych XXI wieku - Olczyk Tomasz


powiększ

Politrozrywka i popperswazja Reklama telewizyjna w polskich kampaniach wyborczych XXI wieku - Olczyk Tomasz

Cena: 34.19 zł


Opis produktu: Politrozrywka i popperswazja Reklama telewizyjna w polskich kampaniach wyborczych XXI wieku - Olczyk Tomasz
Politrozrywka i popperswazja Reklama telewizyjna w polskich kampaniach wyborczych XXI wieku - Olczyk Tomasz

Analiza socjologiczna telewizyjnej reklamy politycznej w Polsce na podstawie reklam z trzech istotnie różniących się kampanii wyborczych: wyborów do Parlamentu Europejskiego w 2004 roku, wyborów do Sejmu i Senatu w 2005 oraz wyborów prezydenckich z tego samego roku, a także wyborów parlamentarnych z 2007. Autor posiłkował się także reklamami amerykańskimi (głównie z kampanii prezydenckich 2000 i 2004 roku) i zachodnioeuropejskimi (przede wszystkim brytyjskimi z maja 2005 roku)


Podobne do: Politrozrywka i popperswazja Reklama telewizyjna w polskich kampaniach wyborczych XXI wieku - Olczyk Tomasz


8.68 zł
Inbook Za co giniemy - Tomasz Gluziński

Tomasz Gluziński (ur. 1924 we Lwowie, zm. 1986) - wybitny poeta, w czasie II...

67.00 zł
Reklama podprogowa. Jak niepostrzeżenie wniknąć w umysł odbiorcy

Zabawy z psychiką przy pominięciu świadomości

-Fascynujące...

55.50 zł
Święty Tomasz teolog

Święty Tomasz z Akwinu był przede wszystkim teologiem. W Polsce w drugiej...




Nowy film z video.banzaj.pl więcej »
Rekordy z domino, czyli imponujące układanki

Newsletter

Newsletter

W dziale Kultura

W dziale Gry

W dziale Biznes, Finanse, Prawo

  • Pozycjonowanie sklepów internetowych to proces, który wymaga długofalowych działań i odpowiedniej...

W dziale High-Tech

W dziale Extreme

W dziale Motoryzacja

  • Rumunia, to piękny kraj, o niepowtarzalnej atmosferze, do którego nie dotarła jeszczemasowa...

W dziale Lifestyle

W dziale Sport