Reklama podprogowa. Jak niepostrzeżenie wniknąć w umysł odbiorcy
Zabawy z psychiką przy pominięciu świadomości
-Fascynujące spojrzenie na to, w jaki sposób media manipulują Twoim umysłem
-Obowiązkowy podręcznik na zajęcia z marketingu, psychologii i socjologii
-Poradnik i informator dla artystów, twórców reklam i menedżerów zafascynowanych technikami podprogowymi
Ukryte techniki, przyczajone chwyty
Cokolwiek sądzisz o reklamie podprogowej, nie można odmówić tej iluzji wykorzystywanej w środkach masowego przekazu niesłabnącej pop ularności. Oskarżana o stosowanie manipulacji, wyśmiewana jako mało skuteczna, uznawana za nielegalną ? co takiego ma w sobie, że ju ż od ponad czterystu lat budzi obawy i fascynację? Czy stale obecna na językach dyskutantów, w pracach naukowych albo debatach etycz nych odnajduje swoje miejsce także w zakątkach Twojego umysłu? Jak silnie potrafi wpływać na Twoje decyzje, wybory i poglądy? I ? co najważniejsze ? dlaczego?
Sugestie podprogowe mają niezwykle prowokujący charakter.
Często, igrając z ludzkimi emocjami, dotykają tematyki erotycznej lub przedstawiają potwory rodem z nocnych koszmarów. W dodatku obr azy z treściami podprogowymi, których znaczenie dociera wyłącznie do Twojej nieświadomości, rozbudzają Twoje najskrytsze lęki i nieu jawnione fantazje. Ta książka przedstawia wiele przykładów takich reklam oraz psychologiczne zasady decydujące o ich skuteczności.
Odkryj najbardziej kontrowersyjną formę reklamy
-Odwołania do pierwotnych instynktów ? pożądania, seksu, bezpieczeństwa.
-Bombardowanie ludzkiej podświadomości skojarzeniami, dwuznacznościami i symbolami.
-Sposoby na filtrowanie informacji.
-Wykorzystywanie przekazu subliminalnego w komunikatach wizualnych i dźwiękowych.