Opis produktu: Osiągnąć doskonałość w sprzedaży (miękka oprawa) - Howard Stevens, eTheodor Kinni
Osiągnąć doskonałość w sprzedaży (miękka oprawa) - Howard Stevens, eTheodor Kinni
Siedem lekcji doskonałości w sprzedaży Z tej książki dowiesz się, jak: sprawić, by klienci dali ci nieskrępowany dostęp do każdego poziomu ich organizacji zrozumieć działalność i potrzeby klientów i rozwiązywać ich problemy przejść na ten rodzaj sprzedaży, do którego masz najlepsze predyspozycje Ponad 50 procent zarządzających przyznaje, że ich firmy ?nie zasługują na lojalność klientów? i ?nie prowadzą prawdziwego dialogu z klientami?. Dlatego ta książka jest ci potrzebna ? ona jest po to, abyś mógł wzorować się na najlepszych, a nie na większości. Ona jest po to, abyś opanował siedem stopni wtajemniczenia w sprzedaży. Howard Stevens i Theodore Kinni pokażą ci, jak stworzyć światowej klasy dział sprzedaży w oparciu o sprawdzone praktyki najlepszych firm. Poznasz fakty i mity o tym, co jest ważne w handlu. Staniesz się cenionym ekspertem na usługach twoich klientów. Zdobędziesz siedem stopni wtajemniczenia w sprzedaży kierowanej do klientów biznesowych: 1. Jak zostać doradcą, bez którego klient nie może się obejść? 2. Jak widzieć sprzedawany produkt i siebie oczami klienta? 3. Jak stać się rzecznikiem klienta w twojej firmie? 4. Jak asystować klientowi w osiąganiu korzyści z twoich rozwiązań? 5. Jak uwalniać klienta od kłopotów, nawet jeśli wiesz o nim za mało? 6. Jak utrzymać dobre relacje z klientem po zawarciu transakcji? 7. Jak zaskakiwać klientów innowacjami w branży? O AUTORACH Howard Stevens jest prezesem i dyrektorem generalnym HR Chally Group ? czołowej amerykańskiej firmy zajmującej się doradztwem w dziedzinie sprawności sprzedaży, zarządzania talentami i rozwoju zawodowego sprzedawców. Jest autorem książek The Quadrant Solution i Selling the Wheel. Regularnie wypowiada się na antenie CNN, Bloomberg czy National Public. Jest członkiem rady konsultacyjnej ds.. Sprzedaży powołanej przez Ohio University. Theodore Kinni jest autorem kilku książek i znakomitym dziennikarzem gospodarczym. Napisał ponad 100 artykułów i liczne recenzje publikowane w wielu periodykach ? między innymi w ?Business 2.0?, ?Selling Power? i ?Across the Board?. Ta książka wyznacza standardy doskonałości w handlu, a szkołom biznesu daje podstawy, na których mogą oprzeć edukację przyszłych profesjonalistów sprzedaży. ? Don Graber, prezes Wright State University, emerytowany prezes Huffy Corporation