Opis produktu: Obsługa klienta.Elementy towaroznawstwa
Obsługa klienta.Elementy towaroznawstwa
Podręcznik jest przeznaczony dla uczniów liceum profilowanego o profilu usługowo-gospodarczym do bloku tematycznego; Obsługa klienta . Omówiono w nim system klasyfikacji towarów i usług oraz sposoby dobierania towaru do odpowiedniej grupy, podano zasady korzystania z norm. Przedstawiono właściwości towarów w aspekcie czynników wpływających na ich jakość oraz metody badania jakości towarów. Ucze ń zapozna się ze znakami towarowymi umieszczanymi na opakowaniach i etykietach, nauczy się odczytywać z nich informacje o towarze. D owie się o sposobach rozpoznawania podstawowych wad towarów przemysłowych, oceny ich wartości użytkowej oraz odróżnienia towarów, ic h gatunków, klas jakościowych i rodzajów. Pozna podstawowe informacje dotyczące towaroznawstwa produktów żywnościowych i nieżywności owych.