Kulturka


Produkty wg producenta



Nowe zasady marketingu i PR


powiększ

Nowe zasady marketingu i PR

Cena: 57.50 zł


Opis produktu: Nowe zasady marketingu i PR
Nowe zasady marketingu i PR

W dzisiejszym zglobalizowanym świecie, w którym ludzie komunikują się ze sobą przede wszystkim za pomocą internetu, tradycyjnie pojmowane marketing i public relations są już nieskuteczne. Organizacje - od korporacji transnarodowych po stowarzyszenia charytatywne - chcąc odnieść sukces, muszą kontaktować się z klientem przez sieć. Autor, który sam odniósł sukces dzięki znajomości ''nowych zasad gry'', przedstawia fascynujące przypadki organizacji i osób potrafiących
odnaleźć się w tym wirtualnym świecie, gdzie o karierze może zdecydować zamieszczenie intrygującego filmu na YouTube.
To książka nie tylko dla marketerów i specjalistów od PR, którzy muszą orientować się w nowych trendach w komunikacji. To również porywająca lektura dla wszystkich, którzy innowacje traktują jako nieodłączny element naszej rzeczywistości.
  • author: David Meerman Scott


Podobne do: Nowe zasady marketingu i PR


39.00 zł
Rewolucyjne pomysły. Zasady marketingu nowych produktów i usług

Ta książka to wyprawa po złote runo. Porzuć utarte ścieżki i zapuść się...

11.50 zł
Marketing mix. Podstawowe zasady marketingu

Z książki ''Marketing mix'' dowiecie się, jak się robić ''marketing''...

51.00 zł
Internet w marketingu

Internet stał się symbolem nowej gospodarki, tj. gospodarki opartej na...




Nowy film z video.banzaj.pl więcej »
Rekordy z domino, czyli imponujące układanki

Newsletter

Newsletter

W dziale Biznes, Finanse, Prawo

  • Pozycjonowanie sklepów internetowych to proces, który wymaga długofalowych działań i odpowiedniej...

W dziale Extreme

W dziale Kultura

W dziale Motoryzacja

  • Rumunia, to piękny kraj, o niepowtarzalnej atmosferze, do którego nie dotarła jeszczemasowa...

W dziale Gry

W dziale Sport

W dziale High-Tech

W dziale Lifestyle