Nawigacja strategiczna. Komputerowe wspomaganie analizy strategicznej przedsiębiorstwa
Program komputerowy, w dwóch wersjach językowych: polskiej i angielskiej, zamieszczony na płycie CD umożliwia między innymi opracowa nie analizy strategicznej przedsiębiorstwa, biznesplanu i planu marketingowego, monitorowanie dynamiki portfela produktów, klientów i dostawców oraz przeanalizowanie finansowych aspektów strategii przedsiębiorstwa. Uzupełniająca program publikacja stanowi teoretyc zną podbudowę poszczególnych segmentów tematycznych:
- misja i cele firmy,
- analiza strategiczna SWOT / TOWS,
- analiza wieloczynnikowa,
- analiza konkurencji,
- badania i rozwój,
- analiza produktu,
- analiza portfelowa,
- aspekty finansowe strategii,
- kontrola strategiczna.
Każdy rozdział składa się z części praktycznej, w której objaśniono, w jaki sposób pracować z programem komputerowym i zaprezentowan o poszczególne okna programu, oraz z części teoretycznej wyjaśniającej główne pojęcia i terminy z zakresu zarządzania strategicznego i przedstawiającej teorię związaną z danym zagadnieniem.