Opis produktu: Nawigacja strategiczna. Komputerowe wspomaganie analizy strategicznej przedsiębiorstwa
Nawigacja strategiczna. Komputerowe wspomaganie analizy strategicznej przedsiębiorstwa
Program komputerowy, w dwóch wersjach językowych: polskiej i angielskiej, zamieszczony na płycie CD umożliwia między innymi opracowanie analizy strategicznej przedsiębiorstwa, biznesplanu i planu marketingowego, monitorowanie dynamiki portfela produktów, klientówi dostawców oraz przeanalizowanie finansowych aspektów strategii przedsiębiorstwa. Uzupełniająca program publikacja stanowi teoretyczną podbudowę poszczególnych segmentów tematycznych: - misja i cele firmy, - analiza strategiczna SWOT / TOWS, - analiza wieloczynnikowa, - analiza konkurencji, - badania i rozwój, - analiza produktu, - analiza portfelowa, - aspekty finansowe strategii, - kontrola strategiczna. Każdy rozdział składa się z części praktycznej, w której objaśniono, w jaki sposób pracować z programem komputerowym i zaprezentowano poszczególne okna programu, oraz z części teoretycznej wyjaśniającej główne pojęcia i terminy z zakresu zarządzania strategicznego i przedstawiającej teorię związaną z danym zagadnieniem.