Kulturka


Produkty wg producenta



Marketing międzynarodowy


powiększ

Marketing międzynarodowy

Cena: 52.50 zł


Opis produktu: Marketing międzynarodowy
Marketing międzynarodowy

W podręczniku autorka omawia złożoną problematykę współczesnego marketingu na rynkach zagranicznych na tle procesów internacjonaliza cji przedsiębiorstw. Koncentruje się przede wszystkim na takich zagadnieniach, jak: istota marketingu międzynarodowego, analiza międ zynarodowego otoczenia przedsiębiorstw, strategie wejścia przedsiębiorstw na rynki zagraniczne, badania marketingowe rynków zagranic znych, kształtowanie elementów marketingu na rynkach zagranicznych (produkt i marka, kanały dystrybucji, promocja, ceny), organizacj a marketingu międzynarodowego w przedsiębiorstwach.
  • author: Elżbieta Duliniec


Podobne do: Marketing międzynarodowy


54.50 zł
Marketing międzynarodowy. Zarys problematyki

Współcześnie coraz więcej przedsiębiorstw prowadzi działalność na wielu...

27.50 zł
Terroryzm międzynarodowy

Podręcznik akademicki dla studentów wydziałów prawnych i administracyjnych...

50.00 zł
Międzynarodowy system walutowy

Zmiany w międzynarodowym systemie walutowym są jednym z najciekawszych...




Nowy film z video.banzaj.pl więcej »
Rekordy z domino, czyli imponujące układanki

Newsletter

Newsletter

W dziale Motoryzacja

  • Rumunia, to piękny kraj, o niepowtarzalnej atmosferze, do którego nie dotarła jeszczemasowa...

W dziale Kultura

W dziale Sport

W dziale High-Tech

W dziale Gry

W dziale Biznes, Finanse, Prawo

  • Pozycjonowanie sklepów internetowych to proces, który wymaga długofalowych działań i odpowiedniej...

W dziale Extreme

W dziale Lifestyle