Marketing międzynarodowy. Zarys problematyki
Współcześnie coraz więcej przedsiębiorstw prowadzi działalność na wielu rynkach w różnych państwach. Podstawową płaszczyzną obecnośc i przedsiębiorstw na rynkach międzynarodowych jest marketing międzynarodowy, któremu właśnie poświęcony jest niniejszy podręcznik. A utorzy przedstawili koncepcję i znaczenie marketingu międzynarodowego oraz uwarunkowania jego rozwoju, strategiczne rozstrzygnięcia podejmowane przez przedsiębiorstwa w obszarze marketingu międzynarodowego, narzędzia realizacji strategii marketingowej na rynkach m iędzynarodowych zarówno w fazie wejścia przedsiębiorstwa na rynek zagraniczny, jak i w procesie jego obsługi. Analizowane problemy a utorzy wzbogacili studiami przypadków lub przykładami dającymi wskazówki do rozwiązywania problemów, z którymi w przyszłości mogą ze tknąć się czytelnicy.
- author: Agnieszka Żbikowska, Jan W. Wiktor, Renata Oczkowska