Kulturka


Produkty wg producenta



Marketing bezposredni i interaktywny


powiększ

Marketing bezposredni i interaktywny

Cena: 56.50 zł


Opis produktu: Marketing bezposredni i interaktywny
Marketing bezposredni i interaktywny

Rozwój marketingu bezpośredniego oraz wykorzystanie w biznesie Internetu i innych mediów komunikacyjnych są w Polsce coraz bardziej widoczne, tym samym rośnie potrzeba kształcenia w tym zakresie. Coraz szerzej w programach studiów pojawiają się takie przedmioty, j ak marketing interaktywny, komunikacja w Internecie, marketing bezpośredni, zarządzanie relacjami z klientem. Książka wychodzi naprz eciw tym potrzebom. Autorzy w kolejnych rozdziałach bardzo ciekawie i przejrzyście wyjaśniają, co to jest marketing bezpośredni i ma rketing interaktywny, jak nimi zarządzać, jakie korzyści odniesie przedsiębiorstwo z ich zastosowań oraz jakimi narzędziami się posł ugiwać, często odwołując się do przykładów.
  • author: Alison Bond, Elizabeth Blake, Merlin Stone


Podobne do: Marketing bezposredni i interaktywny


90.00 zł
Marketing

Philip Kotler to fenomen, człowiek instytucja i naukowiec, którego wpływ na...

39.00 zł
Marketing partyzancki

Poradnik dla tych, którzy zdecydowali się na działanie na własny rachunek...

37.00 zł
Marketing Lateralny

W książce Autorzy przeprowadzili krytyczną analizę tzw. klasycznych zasad...




Nowy film z video.banzaj.pl więcej »
Rekordy z domino, czyli imponujące układanki

Newsletter

Newsletter

W dziale Lifestyle

W dziale Gry

W dziale Motoryzacja

  • Rumunia, to piękny kraj, o niepowtarzalnej atmosferze, do którego nie dotarła jeszczemasowa...

W dziale High-Tech

W dziale Extreme

W dziale Biznes, Finanse, Prawo

  • Pozycjonowanie sklepów internetowych to proces, który wymaga długofalowych działań i odpowiedniej...

W dziale Sport

W dziale Kultura