Marketing bez tajemnic
Marketing bez tajemnic to książka proponująca nowe podejście do
rozwiązań marketingowych, od określenia produktów i rynków po ustalanie
cen, promocję i dystrybucję.
Autor podkreśla konieczność uwzględniania badań w wyborach
marketingowych i przestrzega przed ''intuicyjnym'' podejmowaniem decyzji w
tym obszarze. Swoje refleksje przedstawia w wyjątkowo zabawny,
błyskotliwy i bezpośredni sposób. Wyjaśnia:
jak połączyć formuły 4P i 4C,
na czym naprawdę polega przyjmowanie perspektywy klienta,
jak kształtować własny rynek,
jak nie współpracować z agencjami reklamowymi,
dlaczego opłaca się być uczciwym.
Dzięki przejrzystemu wywodowi oraz przykładom wpadek i sukcesów różnych
firm każdy menedżer z łatwością przełoży rady autora na własną praktykę.
Książka dostarczy mu świeżych pomysłów, zainspiruje do działania oraz
zmieni sposób, w jaki postrzega on własne rynki i swoją rolę.