Marketing a podatki w 2009 roku Reklama, reprezentacja, promocja, skutki PIT, CIT i VAT - Walerjan Dorota
Cena: 77.89 zł
Opis produktu: Marketing a podatki w 2009 roku Reklama, reprezentacja, promocja, skutki PIT, CIT i VAT - Walerjan Dorota
Marketing a podatki w 2009 roku Reklama, reprezentacja, promocja, skutki PIT, CIT i VAT - Walerjan Dorota
W publikacji omówiono następujące zagadnienia: - reklama w mediach, w tym w telewizji, prasie, radiu, internecie, a także reklama prowadzona publicznie poza mediami, na bilboardach czy środkach komunikacji; - dystrybucja ulotek, gazetek i katalogów reklamowych, gadżetów reklamowych oraz upominków reprezentacyjnych; - udostępnianie punktom sprzedaży materiałów wspierających ekspozycję i dystrybucję towarów; - organizacja sprzedaży premiowej, konkursów i loterii promocyjnych, a także prowadzenie akcji promocyjnych o innym charakterze; - przekazywanie płatności za usługi świadczone przez odbiorców towarów oraz bonusów i premii 'za obrót'; - uczestnictwo w targach i wystawach; - organizacja konferencji prasowych; - szkolenia produktowe dla pracowników kontrahentów; - imprezy integracyjno-rozrywkowe, bankiety; - sponsoring; - darowizny.