Kulturka


Produkty wg producenta



Marketing 3.0


powiększ

Marketing 3.0

Cena: 46.00 zł


Opis produktu: Marketing 3.0
Marketing 3.0

Dzisiejsi konsumenci wybierają produkty i usługi, które spełniają ich
głębszą potrzebę kreatywności, idealizmu i integracji ze społecznością.
Czołowe firmy zrozumiały, że muszą dotrzeć do tych wysoko świadomych,
wykorzystujących zdobycze technologiczne klientów i że stare zasady
marketingu na nic się zdadzą. Zamiast tego muszą stworzyć produkty,
usługi i kulturę korporacyjną, które będą inspirować konsumentów i
odzwierciedlać ich wartości.
Legendarny guru marketingu Philip Kotler wraz z Hermawanem Kartajaya i
Iwanem Setiawanem określili to ostateczne zerwanie z wcześniejszymi
modelami biznesowymi przejściem do Marketingu 3.0. Wyjście poza obszar,
w którym skupiamy się na produkcie (Marketing 1.0) i ten, w którym
koncentrujemy się na konsumencie (Marketing 2.0), oznacza holistyczne
podejście do klienta jako wielowymiarowego, wyznającego wartości
człowieka, który może stać się współpracującym z nami partnerem. To jest
właśnie Marketing 3.0.
Autorzy jasno wykładają swoje koncepcje i przytaczają przykłady, które
pomogą ci we wdrożeniu praktyk Marketingu 3.0 we własnej organizacji.
Konsumenci zdali sobie sprawę, że ich siła nabywcza ma globalne
oddziaływanie, co wpłynęło na ich zachowanie i chęć do wymiany opinii na
temat dokonanych wyborów. Marketing 3.0 wyjaśnia, jak można wykorzystać
społecznościowe dyskusje, pozycjonować swoją markę jako pozytywną siłę
zmieniającą świat i współpracować z konsumentami ? orędownikami marki.
Książka idzie jednak dalej ? nie tylko porusza kwestie relacji z
konsumentami, ale również omawia to, jak firma definiuje swoje wartości
i staje się ich ucieleśnieniem w oczach reszty interesariuszy. Opisuje,
w jaki sposób marki walczą z ubóstwem, inicjują zmiany społeczno-
kulturowe i wpływają na ochronę środowiska naturalnego. Przygląda się
także wpływowi opartego na wartościach marketingu na pracowników,
partnerów z kanałów dystrybucyjnych i udziałowców.
  • author: Hermawan Kartajaya, Iwan Setiawan, Philip Kotler


Podobne do: Marketing 3.0


44.00 zł
Hipnotyczny marketing

Wsad kolorowy do Twojej głowy
Twórz strony internetowe działające jak...

90.00 zł
Marketing

Philip Kotler to fenomen, człowiek instytucja i naukowiec, którego wpływ na...

28.00 zł
Marketing w internecie

marketing w erze interaktywnej, strategie i taktyki zorientowane na...




Nowy film z video.banzaj.pl więcej »
Rekordy z domino, czyli imponujące układanki

Newsletter

Newsletter

W dziale Motoryzacja

  • Rumunia, to piękny kraj, o niepowtarzalnej atmosferze, do którego nie dotarła jeszczemasowa...

W dziale Kultura

W dziale High-Tech

W dziale Gry

W dziale Lifestyle

W dziale Sport

W dziale Extreme

W dziale Biznes, Finanse, Prawo

  • Pozycjonowanie sklepów internetowych to proces, który wymaga długofalowych działań i odpowiedniej...