Opis produktu: Harvard Business Review. Negocjacje i rozwiązywanie konfliktów
Harvard Business Review. Negocjacje i rozwiązywanie konfliktów
Skorzystaj z wiedzy i doświadczeń najlepszych
Efektywne relacje międzyludzkie wewnątrz firmy i kontakty z klientami stanowią jeden z kluczowych czynników sprawnego działania prze dsiębiorstwa. Umiejętność zarządzania relacjami międzyludzkimi i biznesowymi stanowi niezwykle ważny element kompetencji nowoczesneg o menedżera. Znajomość technik negocjacji jest przydatna podczas spotkań z klientami i kontrahentami, a umiejętność rozwiązywania ko nfliktów między pracownikami to gwarancja efektywnego działania firmy.
'Harvard Business Review. Negocjacje i rozwiązywanie konfliktów' to zbiór artykułów poświęconych sztuce negocjacji, publikowanych w Harvard Business Review -- cenionym przez menedżerów, naukowców i przedsiębiorców czasopiśmie, wydawanym przez jeden z najbardziej p restiżowych uniwersytetów na świecie. Autorzy prezentowanych tu artykułów należą do grona najbardziej doświadczonych ekspertów w dzi edzinie negocjacji i rozwiązywania konfliktów międzyludzkich. Czytając ich prace, dowiesz się, jak zarządzać zespołem, zażegnywać sp ory między pracownikami i negocjować z klientami. Znajdziesz tu studia przypadków oraz analizy ekspertów.
Umiejętność radzenia sobie z różnicami między pracownikami
Rozwiązywanie problemów za pomocą dyskusji i burzy mózgów
Godzenie skłóconych zespołów
Budowanie relacji biznesowych
Sztuka negocjowania z klientami
Polubowne rozstrzyganie sporów
Rozwiązywanie sporów przed sądem