Opis produktu: Ewaluacja a jakość kształcenia w szkole wyższej
Ewaluacja a jakość kształcenia w szkole wyższej
Książka ta poświęcona jest procesowi oceny jakości kształcenia począwszy od etapu tworzenia koncepcji nowego kierunku studiów, poprz ez analizę specyfiki kształcenia ludzi dorosłych na poziomie szkoły wyższej po prezentację metod ewaluacji i analizę najczęściej pop ełnianych w procesie oceniania błędów. Adresatami są nie tylko pracownicy uczelni bezpośrednio zaangażowani w proces kształcenia. Ki erujemy ją głównie do tych osób, które tworzą zespoły oceniające w ramach różnych komisji akredytacyjnych, a więc oceniają koncepcje i programy nowych kierunków studiów czy poziom kształcenia na kierunkach już istniejących
Część I: Proces kształcenia w szkole wyższej
Anna Brzezińska: Interakcyjny model edukacji w szkole wyższej
Anna Brzezińska: Budowanie projektu kierunku studiów: zasady i etapy pracy
Anna Brzezińska: Zasady tworzenia koncepcji i programu kierunku studiów- case study: zdrowie publiczne
Część II: Ocena jakości kształcenia
Jerzy Brzeziński: Etyczny kontekst ewaluacji jakości kształcenia w szkołach wyższych
Elżbieta Hornowska: O pomioarze jakości usług w obszarze edukacji
Bogdan Wojciszke: Psychologia oceniania: mechanizmy, pułapki, środki zaradcze
Część III: Ewaluacja w procesie kształcenia
Anna Brzezińska: Miejsce ewaluacji w procesie kształcenia
Anna Brzezińska: Procedura i techniki ewaluacji
Anna Brzezińska, Tomasz Czub: Kształtowanie umiejętności projektowania i ewaluacji procesu kształcenia.