Dydaktyka twórczości
Książka adresowana jest do szerokiego grona czytelników - zarówno specjalistów z tytułami naukowymi, jak i ambitnych praktyków, a wi ęc nauczycieli i wychowawców, a także studentów różnych kierunków studiów humanistycznych. Niewątpliwy wkład tej pozycji w rozwój te orii i praktyki twórczego kształcenia pozwala na prognozowanie jej sukcesu na rynku wydawniczym. Publikacja jest odpowiedzią na zapo trzebowanie na pracę o charakterze dydaktycznym z zakresu psychopedagogiki twórczości. Nie jest to jednak popularny poradnik z ćwicz eniami usprawniającymi zdolności twórcze, lecz praca z zakresu naukowej dydaktyki ogólnej i szczegółowej opisująca cele, zasady i me tody pomocy w tworzeniu. Dla tych, którzy pragną zgłębić współczesne teorie wychowania do kreatywności i nauczania twórczości, a tak że mają ambicję wykorzystania nauczania twórczości w praktyce, dzieło napisane pod red. K.J.Szmidta wydaje się niezastąpione.
- author: Krzysztof J. (red.) Szmidt, Krzysztof J. Szmidt