Decydujące pytanie. Jak osiągnąć dobre zyski i prawdziwy wzrost
Jedno proste pytanie może zadecydować o przyszłości twojej firmy. Czy znasz na nie odpowiedź?
Dyrektorzy generalni firm regularnie ogłaszają ambitne cele zakładające wzrost, a potem nie udaje im się ich osiągnąć. Powód? Zbyt wiele firm uzależnia się od złych zysków. Tacy ?korporacyjni pakerzy? zachłannie zgarniają krótkoterminowe zyski, ale na końcu zostają z wypalonymi pracownikami i wyobcowanymi klientami. Same spowalniają swój rozwój, tworząc legiony destruktorów ? klientów, którzy psują firmie reputację i przy pierwszej sposobności przechodzą do konkurencji.
Ekspert w zakresie lojalności Fred Reichheld pokazuje nam, jak odwrócić to równanie, jak z klientów uczynić orędowników, dzięki którym pojawią się prawdziwe zyski i towarzyszący im trwały wzrost. Kluczem jest proste pytanie ? Czy polecisz nas swojemu przyjacielowi? Pozwala ono odróżnić orędowników od destruktorów i dostarcza jasnej miary osiągnięć organizacji w zakresie jej wizerunku w oczach klientów.