Kulturka


Produkty wg producenta



Blogi i wirtualne społeczności - wykorzystanie w marketingu


powiększ

Blogi i wirtualne społeczności - wykorzystanie w marketingu

Cena: 53.50 zł


Opis produktu: Blogi i wirtualne społeczności - wykorzystanie w marketingu
Blogi i wirtualne społeczności - wykorzystanie w marketingu

''Blog'' i ''wirtualne społeczności'' to nowe pojęcia w marketingu, które są synonimami innowacyjnych metod i sposobów komunikowania się organizacji z otoczeniem. Książka ta stanowi kompendium wiedzy na temat biznesowego wykorzystania wirtualnych pamiętników - blogów. Jest jednocześnie próbą wyjaśnienia zjawiska wirtualnych społeczności oraz ich znaczenia nie tylko dla konsumentów, ale przede wszy stkim dla samego marketingu.
  • author: Grzegorz Mazurek


Podobne do: Blogi i wirtualne społeczności - wykorzystanie w marketingu


93.50 zł
Tajniki marketingu

Tajniki marketingu prezentują ponad 50 artykułów napisanych przez członków...

51.00 zł
Internet w marketingu

Internet stał się symbolem nowej gospodarki, tj. gospodarki opartej na...

57.50 zł
Nowe zasady marketingu i PR

W dzisiejszym zglobalizowanym świecie, w którym ludzie komunikują się ze sobą...




Nowy film z video.banzaj.pl więcej »
Rekordy z domino, czyli imponujące układanki

Newsletter

Newsletter

W dziale High-Tech

W dziale Kultura

W dziale Gry

W dziale Extreme

W dziale Motoryzacja

  • Rumunia, to piękny kraj, o niepowtarzalnej atmosferze, do którego nie dotarła jeszczemasowa...

W dziale Lifestyle

W dziale Sport

W dziale Biznes, Finanse, Prawo

  • Pozycjonowanie sklepów internetowych to proces, który wymaga długofalowych działań i odpowiedniej...