Zwariowane pomysły, które się sprawdzają. Jak zbudować kreatywną firmę
Reguły są przereklamowane! Nie bój się absurdalnych pomysłów Wprowadź w życie odrobinę szaleństwa Bądź zawsze krok przed innymi Świat opiera się na regułach, a postęp na ich łamaniu. Stare i sprawdzone praktyki zarządzania i kierowania ludźmi są? przede wszyst kim stare. Nigdzie Cię nie doprowadzą, co najwyżej z powrotem dojdziesz do punktu wyjścia. Jeśli jesteś menedżerem, który nie boi si ę podejmowania dziwacznych decyzji i może zgodzić się na ryzyko śmieszności, przed Tobą świetlana przyszłość. Nie mówimy tu o dokony waniu niepopularnych i kontrowersyjnych wyborów. Mowa o wprowadzaniu w życie pomysłów, których inni nawet nie traktują poważnie. Cza s na wielki przełom w życiu Twojej firmy. Innowacyjność -- to wytrych otwierający potężne drzwi do Twojego sukcesu. Wiesz, że nie będzie łatwo. Musisz nauczyć się patrzeć na wszystko z zupełnie nowej perspektywy. Musisz zacząć rozważać decyzje sprzeczne ze zdrowym rozsądkiem, a na dodatek zdać sobie spraw ę, że rezultaty nie będą widoczne od zaraz. Jednak właśnie dlatego ludzie nazywają to ''wyzwaniem''. I dlatego mogą temu sprostać tylk o osoby o silnej osobowości, przebojowe, twórcze i błyskotliwe. Decyzja należy do Ciebie. Chcesz zostać przodownikiem świata biznesu czy dalej gonić w piętkę? Wypróbuj takie dziwaczne pomysły, jak: zachęcanie ludzi do ignorowania współpracowników i sprzeciwiania się przełożonym, zatrudnianie ludzi, których nie lubisz i w których towarzystwie źle się czujesz, planowanie realizacji przedsięwzięć absurdalnych i niepraktycznych, uczenie się wyłącznie na własnych błędach i ignorowanie dobrych rad, nagradzanie sukcesów oraz porażek i karanie braku działania. Sprawdź, jakie WYMIERNE korzyści przyniosą one Twojej firmie. -------------------------------------------------------------------------------- ''Każda nowa idea na początku wygląda na niedorzeczną.'' Alfred North Whitehead -------------------------------------------------------------------------------- ''Profesor Uniwersytetu Stanford, Robert Sutton, unikalnym głosem przekazuje ważne przesłanie na temat sposobów tworzenia nowych pomy słów oraz czerpania z nich zysków.'' Fast Company -------------------------------------------------------------------------------- ''Jedna z najlepszych książek biznesowych roku.'' Harvard Business Review