Zjawisko sponsoringu jako forma prostytucji kobiecej
Książka jest pierwszym opracowaniem na polskim rynku na temat zjawiska
sponsoringu jako formy prostytucji dokonującego się m.in. w środowisku
studenckim. Głównym celem książki jest zaprezentowanie przeprowadzonych
badań, które potraktowane są dwukierunkowo. Z jednej strony przedstawia
motywy i postawy kobiet decydujących się na sponsoring, zaś z drugiej
strony charakteryzuje mężczyzn, którzy proponują związki sponsorskie.
Książka nie zachęca do uprawiania prostytucji ani do korzystania z niej.
Nie napiętnowano w niej także osób prostytuujących się. Autorka
umożliwia racjonalny wgląd w zjawisko, które istnieje w naszym
społeczeństwie, a wokół którego nagromadziło się wiele opinii i poglądów
, mimo że nie ma jeszcze przeprowadzonych badań naukowych na ten temat.
Prostytucja jest rzeczywistością społeczną, a zjawisko sponsoringu jest
jej nową formą. Jako zjawisko społeczne istnieje niezależnie od tego,
jak jest oceniane moralnie czy prawnie.