Zarządzanie wartością klienta
Książka prezentuje w sposób kompleksowy koncepcję zarządzania wartością klienta. Jest to nowoczesne podejście do marketingu polegające na traktowaniu klientów jako głównego aktywu firmy, którego wartość jest w procesie zarządczym mierzona i maksymalizowana. Rozwój trwałych i rentownych relacji z klientami stanowi bowiem determinantę wzrostu zysku firmy oraz jej wartości. Problematyka zarządzania wartością klienta rozpatrywana jest z perspektywy:podejścia do pomiaru wartości klienta, zarządzania wiedzą o kliencie, tworzenia wartości dla klienta, społecznie odpowiedzialnego marketingu jako wartości dla klienta, budowy wartości klienta w marketingu relacji.Autorzy publikacji to pracownicy Katedry Marketingu SGH oraz przedstawiciele innych środowisk akademickich. Książka przeznaczona do szerokiego grona Czytelników zainteresowanych strategiami wzrostu wartości klientów ? praktyków, nauczycieli akademickich, a także studentów marketingu i zarządzania.
- author: Tymoteusz Doligalski, Barbara Dobiegała-Korona