Opis produktu: Zarządzanie projektem szkoleniowym
Zarządzanie projektem szkoleniowym
Skazani na rozwój!
Praca menedżera projektów -- kompleksowe projektowanie szkoleń na światowym poziomie
Szkolenia otwarte, warsztaty MBA, outdoor i inne -- organizacja każdego rodzaju działań treningowych
Od żółtodzioba do wyjadacza -- zajęcia na wszystkich poziomach zaawansowania i dla różnych grup zawodowych
Sprawdzone wzorce -- prezentacja prawdziwych polskich przypadków i konkretnych projektów
Człowiek uczy się przez całe życie.
Człowiek pracujący -- całe życie się szkoli
Pracodawcy w ogłoszeniach reklamowo-rekrutacyjnych, specjaliści od analiz konkurencyjnego rynku pracy, kandydaci deklarujący swoje z aangażowanie w wykonywanie przyszłych obowiązków -- wszyscy mówią o szkoleniach. Każdy ambitny pracownik od pierwszych dni życia zaw odowego ma jasno określony cel -- rozwój swoich kompetencji. Oczywiście najłatwiej osiągnąć ten cel poprzez udoskonalające treningi. Im większe nadzieje i oczekiwania pokładane w menedżerach personalnych i zewnętrznych trenerach, tym większa presja ich pracy i nac isk na imponujące sukcesy. Tymczasem autorzy tego wyjątkowego i nowatorskiego podręcznika zdradzają całą prawdę:
''Szkoleniami niczego nie zmienimy. Samymi szkoleniami. Tak jak mąką nie nakarmimy głodnych. Samą mąką. W tej książce staramy się pok azać, jak z treningu uczynić kompletny projekt, którego efektem są oczekiwane i pozytywne zmiany w ludziach i przedsiębiorstwie.''
ze ''Wstępu''
Doskonale zaprojektowany trening to nie tylko ciekawe zajęcia i świetne materiały. Treningi mogą być skuteczne pod warunkiem, że sta nowią długofalowe projekty rozwojowe. Jeśli zawodowo zajmujesz się organizacją lub prowadzeniem szkoleń albo planujesz oddać się tej pracy w przyszłości, ta książka jest idealna właśnie dla Ciebie. Zespół najbardziej doświadczonych polskich trenerów nauczy Cię szy ć szkolenia na miarę klienta. Nim zaczniesz mistrzowsko uczyć innych, dowiedz się, jak:
określać cele projektów szkoleniowych;
dobierać odpowiedni program i metodykę;
tworzyć harmonogramy i wybierać miejsce treningu;
wielopoziomowo oceniać osiągnięte efekty.
Paul Valery twierdził, że nauka jest zbiorem wypróbowanych przepisów. Ta książka to istna skarbnica przepisów o tym, jak nauczać.