Zarządzanie profesjonalną praktyką medyczną
Niniejsza publikacja napisana została przede wszystkim z myślą o
lekarzach, pielęgniarkach, terapeutach, rehabilitantach, którzy
chcieliby spojrzeć na prowadzoną praktykę medyczną z perspektywy usług
profesjonalnych . Przeprowadzona w książce reinterpretacja
profesjonalizmu (bo jest on czymś więcej niż fachowość i czymś innym niż
komponent promocyjny) powinna im ułatwić wypracowanie trudnego
kompromisu między etyką a biznesem, między powołaniem do wykonywania
odpowiedzialnego zawodu a komercją.
Książka może również wzbudzić zainteresowanie menedżerów podstawowej
opieki zdrowotnej, choćby dlatego, że znajdą w niej rekonstrukcję
konsekwentnie przeprowadzonego procesu implementacji relacyjnego
marketingu do usług medycznych. Wdrażanie to, sięgając podstaw, zwiera
się jednocześnie w model marketingowego zarządzania organizacją
usługową, model osadzony na pełnym czterofazowym cyklu obsługi pacjenta.
- author: Kazimierz Rogoziński