Wiza do świata biznesu czyli podstawy etykiety
Autor niniejszej książki podejmuje próbę przekazania Czytelnikom swych doświadczeń, które mogą im dopomóc w osiągnięciu sukcesu w św iecie biznesu. Nie udziela jednak wskazówek dotyczących zarządzania firmą lub wyboru dróg prowadzących do jej rozwoju. Udziela wskaz ówek znacznie cenniejszych ? dotyczących manier i etykiety. Książka ta nie jest podręcznikiem, którego autor traktuje Czytelnika jak niedoświadczonego żółtodzioba. Jest zbiorem opowiadań o prawdziwych, często zabawnych zdarzeniach, w których istotną rolę odgrywała niewiedza. Autor nie wstydzi się bynajmniej błędów, które popełnił, ale jeśli dzięki jego doświadczeniom Czytelnik zaoszczędzi sobi e przykrych niespodzianek i uniknie kompromitujących gaf, jego cel, którym jest krzewienie wśród polskich przedsiębiorców wiedzy o o bowiązujących na świecie zasadach zachowania i postępowania, zostanie osiągnięty.