Wiwat Agencja!
Reklama jest dźwignią handlu? Nieprawda! Reklama jest czymś znacznie
więcej: trybami, dzięki którym działa światowy biznes, olejem, dzięki
któremu te tryby mogą sprawnie pracować, silnikiem, który je napędza,
paliwem spalanym przez ten silnik... Krótko mówiąc: bez reklamy świat,
jaki znamy, nie mógłby funkcjonować ? a jeśli już, to na pewno nie w
taki chaotyczny, często absurdalny, trudny do zrozumienia sposób...
Peter Mayle, który przed rozpoczęciem kariery pisarskiej przepracował
wiele lat i w tych największych, i w tych całkiem niedużych agencjach
reklamowych, z właściwym sobie poczuciem humoru odsłania kulisy
funkcjonowania reklamowego biznesu. Skrząca się dowcipem, pełna
bezlitosnych, ale zaprawionych ciepłem i sympatią obserwacji książka
pozwala laikom zrozumieć przynajmniej podstawowe zasady rządzące światem
reklamy, fachowcom z branży zaś być może da okazję do refleksji nad
śmiesznostkami i absurdalnościami ich profesji. Nawet obraz w krzywym
zwierciadle bywa niekiedy pouczający!