Wielka Formuła. Maksimum zysku, minimum strat
Przepis na wyborny napój o smaku zysku, powodzenia i satysfakcji Witaj w królewskiej kuchni Marka Joynera. Nie musisz być wprawnym kucharzem swojego biznesu ani szefem restauracji serwującej od lat niekoniecznie spożywcze produkty na kilkunastu rynkach. Wystarczy otwarty umysł, chęć nauki oraz: szczypta kreatywności, dwie łyżki wyciągu z pasji, porcja trwałych relacji z klientem, pół szklanki poufnych informacji, by przygotować skuteczny eliksir sukcesu, przyjemnie łechcący podniebienia bez względu na branżę, w której działasz. W swojej pierwszej książce, noszącej tytuł ''Oferta nie do odrzucenia'', Mark Joyner pokazał specom od marketingu i handlu oraz biznes menom, jak przygotować ofertę, której żadna rozsądna osoba nie byłaby w stanie odrzucić. Jednak faktycznie oferta taka jest tylko pi erwszym z elementów przepisu na uzyskanie trwałego sukcesu w sprzedaży. Pozostałe jego elementy autor odkrywa w książce ''Wielka Form uła?'' ''Wielka Formuła. Maksimum zysku, minimum strat'' zaczyna się w miejscu, w którym autor zakończył ''Ofertę nie do odrzucenia'' -- wychod zi od oferty nie do przebicia, która jedynie czeka, by coś z nią dalej zrobić. Druga część koncepcji Joynera pokazuje, w jaki sposób można zaprezentować tę ofertę klientom, sprzedać, a następnie sprzedać ponownie. Niezwykła ''Wielka Formuła'' jest skuteczna, poniewa ż podkreśla prostotę i koncentruje się wyłącznie na tych aspektach i działaniach, które przynoszą wymierne rezultaty. Sposób na wyśmienity sukces nigdy nie jest skomplikowany: Odszukaj spragnione masy. Zaspokój ich pragnienie. Zaoferuj kolejną porcję napoju, którym wciąż będą się chciały delektować oraz dzielić z innymi.