Opis produktu: Wiedza o reklamie. Od pomysłu do efektu
Wiedza o reklamie. Od pomysłu do efektu
Publikacja składa się z czterech części. Pierwsza to historia reklamy w
Polsce i na świecie. Część druga dotyczy teorii reklamy i obejmuje
analizę języka i obrazu w reklamie. Przybliża zagadnienia z zakresu
psychologii reklamy, próbując odpowiedzieć na pytania: co przyciąga
uwagę odbiorców , jak zdobyć zaufanie i wykreować potrzebę na dany
produkt. Omówione zostały też zagadnienia z zakresu retoryki reklamy,
m.in. schematy argumentacyjne czy tropy i figury wykorzystywane w
reklamie. W części trzeciej Czytelnik znajdzie informacje dotyczące
aspektów praktycznych reklamy czyli o procesie tworzenia kampanii
reklamowych. W książce są wiadomości dotyczące podziału i funkcji
agencji reklamowych i domów mediowych, badań marketingowych, elementów
strategii kampanii reklamowej oraz planowania mediów. Czytelnik dowie
się jak badać skuteczność reklamy oraz zapozna się z prawnymi jej
aspektami.?Wiedza o reklamie? to książka dla uczniów i studentów oraz
dla wszystkich zainteresowanych reklamą ? jej teorią oraz
funkcjonowaniem w życiu codziennym.