Wiadro pełne galaretki. Odkryj sekrety doskonałej komunikacji w biznesie
Powiedz NIE ?galaretce? i zacznij przekazywać tylko istotne treści -Zupełnie nowe i zaskakujące spojrzenie na komunikację -Denerwująco proste rady - coś, na co mogłeś wpaść sam, ale tego nie zrobiłeś -Wskazówki, które znajdą zastosowanie w każdym, nawet niestandardowym biznesie -Praktyczne ćwiczenia, minimalizujące obecność suchej teorii To, czego o komunikacji nie wie Andy, nie jest warte wiedzy! Andy jest prawdziwym geniuszem, a jego rady są niezastąpione Helen Mills, Global PR Director, AstraZeneca Rozmowa, która się klei, wiąże ze sobą ludzi, interesy i duże pieniądze Jak efektywna jest komunikacja, z którą masz do czynienia każdego dnia? Czy kiedykolwiek: starałeś się ukryć ziewanie podczas czyjejś prezentacji; przemknął Ci koło nosa interes, który miał być Twój; brałeś udział w bezsensownej rozmowie, która do niczego nie była Ci potrzebna? Bez wątpienia działo się tak wielokrotnie. Zbyt duża ilość danych i zbaczanie z tematu to problemy dotyczące niemal każdego rodzaju komunikacji w biznesie. Często porozumiewamy się w sposób, który można porównać do napełniania wiadra galaretką, a następnie obrzuca nia nią rozmówców - z nadzieją, że jakaś jej część pozostanie na ich ubraniach. To metoda nieefektywna, irytująca i przede wszystkim bardzo niechlujna. Każdego dnia coś sprzedajesz. Albo wizerunek, albo pomysły, albo produkty i usługi. Wiesz, że jesteś dobry w swoim fachu, ale czy os iągasz rezultaty, na które zasługujesz? Nie przestajesz się zastanawiać, jak zacząć przekazywać więcej ważnych informacji i ogranicz yć ilość mdłej ?galaretki?? Najskuteczniejsze są proste metody. Wyobraź sobie, jak bardzo zwiększyłaby się Twoja efektywność, gdybyś mówił tylko o sprawach istotnych. Stałbyś się lepszym rozmówcą, prezenterem, liderem. Błyszczałbyś podczas dyskusji i spotkań, a na wet negocjacji w sprawie podwyżki. Zalety mnożyłyby się same. Wraz z przeczytaniem ostatniej strony tej książki przejdziesz na wyższ y poziom gry. Już nigdy więcej nie obrzucisz nikogo ?galaretką?? Andy Bounds nauczył mnie więcej o efektywnym prowadzeniu prezentacji niż trenerka, która wcześniej szkoliła dwóch amerykańskich prez ydentów. Drayton Bird, prezes Drayton Bird Partnership, jeden z najlepszych specjalistów w zakresie marketingu bezpośredniego Dlaczego metody Andy?ego Boundsa zostały uznane za tak wyjątkowe? Andy Bounds jest ekspertem w przekazywaniu innym sposobów efektywnej komunikacji. Ta szczególna zdolność wynika między innymi z tego , iż jego matka jest niewidoma. Mimo że ma ona wysoki współczynnik inteligencji, Andy musiał zawsze przedstawiać jej szerszy konteks t sytuacji. Podobny mechanizm działa także w biznesie. Czasem rozmawiasz z bardzo bystrymi ludźmi, którzy nie potrafią spojrzeć na r zeczywistość z Twojej perspektywy. Andy potrafi doskonale patrzeć na świat z perspektywy innych osób, a także z powodzeniem tłumaczyć im rzeczywist