Opis produktu: Wesoła szkoła. Kształcenie zintegrowane w klasie 3. Podręcznik. Część 2
Wesoła szkoła. Kształcenie zintegrowane w klasie 3. Podręcznik. Część 2
Część druga podręcznika jest przeznaczona do realizacji w grudniu, styczniu, lutym i pierwszej połowie marca, obejmuje więc 11 tygod ni nauki.iony został system odniesień między podręcznikiem, kartami pracy i kartami matematycznymi w postaci kolorowych pasków na gó rze kart pracy i numerów w analogicznych kolorach w kartach matematycznych, które sygnalizują przynależność kart do określonych blok ów tematycznych.ci podręcznika nie są odtwórczym odwzorowaniem tradycyjnego kalendarza podporządkowanego zmianom w przyrodzie i świę tom. Wprowadzone zostały treści bardziej nowoczesne i aktualne, dzięki którym dziecko poznaje dynamicznie zmieniający się świat wspó łczesny, uczy się w nim żyć i go współtworzyć. Przykładem może być obszerny blok poświęcony sztuce filmowej. Uczeń zapoznaje się z h istorią filmu, rozpoznaje różne gatunki filmowe, uczy się dokonywania świadomego wyboru oglądania programów i filmów przeznaczonych dla młodego widza, poznaje pracę osób znajdujących się na planie filmowym i w końcu sam tworzy swój własny film animowany.kstów lite rackich nie zabrakło klasyki (''Paweł i Gaweł'', ''Lis i kozieł''), baśni, współczesnej prozy, poezji i utworów satyrycznych. Całość zos tała bardzo starannie opracowana graficznie i wzbogacona obszernym zestawem fotografii.lszym ciągu w niektórych dłuższych utworach z ielonym tłem wyróżniono fragmenty przeznaczone do ćwiczenia ładnego czytania. Pod tekstami umieszczono pytania sprawdzające rozumien ie przeczytanej treści, polecenia zachęcające do ćwiczeń i zabaw dramowych oraz do korzystania z innych źródeł wiedzy. Przy utworach , które zostały nagrane na kasecie, umieszczono specjalny symbol, przypominający nauczycielowi o możliwości wykorzystania na zajęcia ch odpowiedniego nagrania. Chmurkami ''Zapamiętaj!'', ''Przypominam!'' dobrze znany dzieciom Sobieradzik przekazuje ważne informacje i r eguły ortograficzne lub gramatyczne.