Wally Olins. Podręcznik brandingu
Nie ma drugiej takiej książki na światowym rynku wydawniczym. Nie ma też
drugiego takiego autorytetu, jak Wally Olins. O nikim innym nie da się
powiedzieć, że jest ojcem nowoczesnego brandingu i największym jego
praktykiem. Marki zdominowały już praktycznie wszystkie pola ludzkiej
działalności, a branding stał się umiejętnością niezbędną do odnoszenia
sukcesów. Prawdziwa marka to przede wszystkim magnetyczna tożsamość,
która na rynku owocuje atrakcyjną osobowością, a w ślad za nią wybitną
reputacją i wizerunkiem. Zwykle, przy stosownej dozie szczęścia,
dochodzi się do tego latami. Inteligentny branding może sprawić, że
proces ten trwa krócej.
I o tym jest ta książka ? zwięzły, ale bardzo praktyczny i kompletny
podręcznik profesjonalnego i skutecznego brandingu z polotem. Wyjaśnia,
co to jest branding, jak działa, jak go wprowadzać i jak dzięki niemu
zarabiać, budując przy okazji swoje rynkowe szlachectwo.
Książka uraduje tych, którzy się cenią, mają aspiracje, szukają sensu
swoich wysiłków i wierzą w siebie: przedsiębiorców, menedżerów,
studentów, twórców, prezydentów i burmistrzów miast, starostów i wójtów,
działaczy i pasjonatów, ludzi kreatywnych. Wszystkich, którzy pracują
dla jakiejś marki lub marzą o marce firmy, organizacji, miasta, gminy,
projektu czy przedsięwzięcia. Książka jest dla ludzi, którzy chcą być w
swoich dziedzinach prawdziwymi aktorami, a nie statystami, i stawiają na
przyszłość wykuwaną na międzynarodowym rynku w konfrontacji z prawdziwą
konkurencją.